МУЗЕЈ ПОД ВЕДРИМ НЕБОМ

МУЗЕЈ ПОД ВЕДРИМ НЕБОМ
МИШЉЕНОВАЦ Поглед са гробља на Старцу. Музеј под ведрим небом. ПОКУШАЈ СТВАРАЊА ЈЕДНОГ ТАКВОГ

Укупно приказа странице

Музеј Заветина (Мишљеновац)

Музеј Заветина (Мишљеновац)
ПРУГА ~ „железничка линија 45. упоредника“: Бордо-Лион-Милано-Загреб-Београд- Пожаревац – Мишљеновац – Кучево – прелаз преко Дунава на Ђердапу – Крајова – Одеса

Портал

Портал
ПоРтАл | ЗАВЕТИНЕ

Translate

Ко

Ко
(Отворен позив на сарадњу свих сродних душа!) КО ИМА ПРИСТУП веб-сајтовима и заштићеним, нејавним, локацијама Портала Великих претеча | Сазвежђа З, почев од 17. марта 2019? Власник, уредници, поједини сарадници и пријатељи. Добротвори.Претплатници. Потврђени, примљени чланови Новог Друштва.... | Ауторска права © Мирослав Лукић и синови, 2001. Нека права су задржана.

Претражи овај блог

ПРЕТРАЖИВАЧ

ПРЕТРАЖИВАЧ
САЗВЕЖЂЕ З | Мрежа | ПРЕТРАЖИВАЧ

уторак, 3. август 2021.

Читајте INFORMER или, можда, reddit? (Дно дна!)

 ЕВО ШТА ДРУГИ ПИШУ

 

Ustaša Hrvat dželat VS pravoslavni srbin

r/serbiancringe - Ustaša Hrvat dželat VS pravoslavni srbin
77 comments
94% Upvoted
Comment as arhipelagbela

ДНО ДНА!!!!

User avatar
level 1

Слажем се са епископом да премало људи долази да посети место страдања ,али исто тако сам изненађен како се палите на насловима из Информера

38
User avatar
level 2

Neznam sto je nas narod zaboravio njihove kriminale i jos dan danas hrvati podrzavaju ustase. Sramota sto im oprostili.

3
User avatar
level 3

Не знам ,ја сам увек за то да се радије остане у Србији ,него да се иде на њихово море . И ми можемо да направимо да нам земља буде туристичка атракција, само треба воље

6
User avatar
level 4

Pa da ali zato imamo helenicku bracu u grckoj. Cak i turci iole su dobri. Dovoljno su civilizovani a ne kao hrvati

5
лevel 1
Comment removed by moderator · 17h
User avatar
level 2

Evo druga godina kako idem Rab/Rovinj, nula incidenata, i to sa BG tablama. Možda ne bi bilo loše da potražiš stručnu pomoć za tu nacionalističku mržnju koju gajiš, nije zdravo, valjda ćeš da proguraš kroz šta god te muči. Pozdrav iz Rovinja.

8
User avatar
level 3

U maju ove godine moja grupica planinara se parkirala kolima u Karlobagu kraj mora. Nigdje nikoga na parkingu osim nas.

Prilazi mi lik u flip-flop papučama i zakači me ramenom (iako prostora ima previše) a onda stane pored kola mog kolege i pljune u njegovom pravcu.

Nismo navijači, nismo imali zastave i pravili galamu. Čak nismo ni neka mlađarija, više je žena bilo.

Nisam nacionalista i operisan sam od nasilja al' eto... Dobrodošlica....

Fala vam na gostoprimstvu i vidimo se nikad. Dođite u Bgd da se osetite ko ljudi i turisti.

13
User avatar
level 4

Da li misliš da u Beogradu nema budala koje će da pljunu tek tako? Pretukli su mi drugara rodom iz Slavonije jer su MISLILI da je Hrvat! Čuj - mislili!....

 

         itd.  - итд.  Зар тиме да ми започне ово јутро?

        Извор: >>>>>>>>>

r/serbiancringe · Posted by u/niRevolutionary551 16h ago
Ustaša Hrvat dželat VS pravoslavni srbin
Read More

 

Нема коментара:

Постави коментар